divendres, 22 de maig del 2009

Gràcies mil gràcies

Hola a tots. A través del meu blog vull donar les gràcies a moltes persones que durant aquests dies m'han donat suport i ànims en aquests moments tant a mi com a la meva dona.
Com sabeu, vaig tenir que renúnciar al càrrec de President del Consell Comarcal del Pallars Sobirà, càrrec que durant dos anys he treballat com mai per la comarca i la seva gent. Ja vaig dir en les meves últimes paraules davant dels consellers que si en algun moment no he estat a l'altura de les circumstàncies , demano disculpes. Crec que és el que toca. Així com també, vaig agrair la feina i la tasca tant important que fa el personal del Consell, sense ell no tiraria endavant, perquè , com ja vaig dir, ells no en tenen cap culpa que els polítics ens barallem i desprestigiem la institució i la comarca.
Jo quan vaig accedir al càrrec ho vaig fer mirant per la comarca, la seva gent, sense cap mirament, i s'ha vist que a alguns la meva actuació no els ha agradat. És respectable però que no comparteixo. Penso continuant treballant com a conseller comarcal amb les mateixes ganes que sempre i treballant per la comarca. La imatge de la institució està desprestigiada i , al meva sortida, no ajudaria a solucionar i millorar aquesta " mala imatge " de la institució comarcal. Continuaré treballant amb respecte i dignitat per la comarca i la seva gent, recolzant projectes, però també discrepant dels que es fan malament. Crec que és el toca, abans que el càrrec queda la persona i la seva dignitat i així ho faré.
També us anuncio que continuaré al Consell Comarcal com a conseller no adscrit a cap grup polític, passaré al grup mixt ajudant , col.laborant i treballant, com sempre he fet. Presentaré la meva petició al Consell perquè es tingui en compte al proper plenari que es celebri.
Des d'aquí vull agrair la tasca que hem portat junts amb els socis de govern, en algunes persones les vull agrair la seva bona predisposició i ganes de treball i el bé que en aquests dos anys hem treballat. Però, comença una nova etapa per mi després de reflexionar-hi dies i hores i és el que haig de fer per fer-me respectar i conservar la dignitat d'una persona que durant dos anys ha treballat intensament pel bé comú.
Gràcies a totes les mostres de suport que m'heu fet arribar, gràcies i mil gràcies. Començo una etapa nova sense recances, només amb la mateixa il.lusió que quan era president i treballant únicament com a conseller comarcal mirant la comarca i la seva gent, sense colors polítics, però això si conservant la ideologia que sempre he tingut dins, sóc d'esquerres i això ningú no m'ho canviarà.